قديم 26-03-2013, 02:13 AM
autofinish autofinish غير متواجد حالياً
من انا؟: MIXER COLOR
التخصص العملى: بكالوريس تجاره-اداره اعمال
هواياتي: ALL CLASSIC

autofinish is just really niceautofinish is just really niceautofinish is just really niceautofinish is just really niceautofinish is just really nice
افتراضي رد: استفسر عن دهان سيارتك !!!!!!!

ايمن الروبى
العبد لله الفقيراللى بيكتبلك واحد من 35فرد سافروا هولندا سنه1999 لتدريبات سيكنزوكذلك المانيا في شركه باسف جلازوريت في 2003 والوحيد في مصر المعتمدمن شركه ديبون العالميه اللى هى صاحبه ومالكه مصانع سبيس هيكر و ستاندوكس كدعم فنى و استشارى للالوان السيارات وتعديلها بما يتناسب من تركيبات خاصه للشرق الأوسط وتونى قسيس نفسه معرفش يعمل اللى انا عملته في شركته بل ان التحديثات كانت توصلنى قبل ما تجيلو ولو تسمع عن شركه اسمها شريون ويليمز في امريكا-دى زى كابسى في مصر-انا المشرف على معمل الألوان بتاعها وصدق اولا تصدق ان المعمل موجود في مصر بمدينه السادات وانا ومعايا بعض الزملاء بنقوم بعمل التركيبات الصحيحه ليهم على نظام الوانهم وهما عاملينو هنا علشان التكلفه اقل بكتير من امريكا
المهم يا سيدى اللى ما يعرفك يجهلك انت راجل بروفشنال في الصنعه وانا متخصص في الألوان والدعم الفنى زى المشاكل اللى مكن تواجها في عمليه الطلاء او استخدام منتجات جديدهمش عارف تتطبق ازاى زى كده وكمان عندى درايه بكافه انواع الدهانات العالميه والأصليه للسيارات يعنى ممكن ادلك على صنف البويه الأصلى للسياره علشان اللون يطلع تمام وعلى فكره السيكنز بقى ترتيبه الثالث عالميامن 2011 شوف يا معلم احنا ممكن نتعاون مع بعض ازاى احسن ما نخبط في بعض.......ماشى ياكبيييييير سلام

فــتحي فرحات-دهانات والوان سيارات 01004902000