قديم 26-08-2010, 07:05 AM
الصورة الرمزية Jack Box
Jack Box Jack Box غير متواجد حالياً

Jack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant futureJack Box has a brilliant future
افتراضي رد: اعلانات وعروض البيع والشراء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed-alaa مشاهدة المشاركة

الف شكر ليك يا باشا والله ما عارف اقولك ايه انا عارف اني دوشتك بس تعمل ايه بقي انت الاب الروحي لقسم البايكس ان و injection ربنا يكرمكو انت كده جاوبت علي كل الاسئلة اللي كانت بتدور في مخي بجد ربنا يكرمك بس ليا سؤال اخير انا بعرف اسوق عربيات مانيوال وبعرف اسوق عجل هل موضوع سواقة ال 250 المانيوال هيبقي سهل وهاتعلمه بسرعة ؟؟
انا كده بعون الله علي السنة الجاية اشدلي واحد 250 بس باقي اصعب خطوة اني اقنع الحاج والحاجة انت عارف بقي يعني ايه تقولهم عايز اجيب موتوسيكل
ههههههههههه ربنا يوفقك ان شاء الله ياكوتش وسواقتها سهله متقلقش بس محتاجه شوية تمكن كده وتركيز وتوازن وواحده واحده كل حاجه هتبقي تمام معاك ان شاء الله وابقي ادخل موضوعي بتاع ازاي تقنع المعلمين وان شاء الله هيقتنعوا