قديم 25-10-2009, 11:43 AM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي مقابلة مصر موتورز الثانية بالكويت بالصور

تمت امس المقابلة الثانية لأعضاء المنتدى بالكويت الحمد لله على خير
و فى المقابلة المرة دى الحمد لله كنا 3 أعضاء يعنى زدنا عضو عن المرة اللى فاتت
و العضو الجديد هو الاستاذ حمدى و بجد اتشرفت جدا و اتبسط جدا انى قابلته و اتعرفت عليه و بجد معرفة الناس كنوز و هو طبعا مثال للاحترام و الاخلاق العالية و بجد من الناس اللى تتمنى انهم يكونو اصدقاءك.. زى جميع اصدقائى و اخوانى اعضاء المنتدى

و بدات المقابلة الساعة 8 مساءا و اتقابلنا انا و استاذ حمدى فى كافيه هارد روك على الخليج فى السالمية و قعدنا اتكلمنا فى حاجات كتير جدا عن العربيات و غيرها و عن كيفية انضمامنا لمصر موتوز حتى وصل العضو الثالث الاستاذ شريف و اتأخر شوية لأنه كان مع صديق بيشوفوا معرض العقار المصرى اللى اسعاره نكدتهم قبل ما ييجى
المهم كملت اللمة الحلوة و فضلنا برده فى المقابلة لحد الساعة 12 باليل و اتصورنا و بعدين كل واحد على بيته مع وعد باللقاء القريب و الخروج فى جولات مكوكية عن السيارات تفيد اعضاء المنتدى الكرام

و إليكم الصور

الثلاث وحوش .. كابريس و لانسر و كايين و يبدو فى الخلفية هارد روك كافيه

الكافيه مكان التجمع

العبد لله مع الاستاذ حمدى

العبد لله مع الاستاذ شريف

الاستاذ حمدى و الاستاذ شريف

انا و الاستاذ حمدى مرة ثانية فى مدخل الكافيه

انا و الاستاذ شريف فى مدخل الكافيه

احنا الثلاثة سكر نباته

احنا الثلاثة تانى و لكن داخل الكافيه و تبدو السيارة الحقيقية المعلقة فى السقف بدلا من النجفة فى الخلفية ... علقوها ازاى دى ؟؟؟؟

انا و الاستاذ حمدى مع السيارات

انا و الاستاذ شريف مع السيارات

و طبعلا هتلاحظوا ان الصور اللى انا مش فيها قليلة جدا و ده نظرا ان انا مابعرفش اصور علشان صورى دايما بتطلع مهزوزة .. ربنا يستر

و هى دى كانت المقابلة و ان شاء الله المقابلات الجاية يكون عدد الاعضاء اكتر و نتشرف بالتعرف على ناس محترمة اكتر و يا رب نشوف اعضاء المنتدى جميعا على خير يا رب

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!