قديم 25-05-2010, 06:06 PM
Ashraf.zowail Ashraf.zowail غير متواجد حالياً
من انا؟: مثل البحر ساكن في هدوئه ثائر في انفعاله
التخصص العملى: Internal Auditor
هواياتي: collect stamps, Sports - football, draw

Ashraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of lightAshraf.zowail is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اللي بيفكر يظبط العربية يجي يشوف حالي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

والله يا اشرف باشا انت ادينا مثال عملى عن الكوميديا السوداء

اسلوب حضرتك فى السرد رائع بجد بس ربنا يكون فى عونك على العربيه ديه لانها فاتحها بقها على البحرى ويا تركنها وتشدها يا تبيعها وتخلص منها لان زى مانت حسبتها كده شغل (التلصيم) ده بيكلف اكتر فشدها احسن مرة واحدة معلش

ابقى طمنا علمت ايه وايه اخر حلقات مسلسل العذاب والطلمبه الهباب ده وعايزين نشوف مشاركاتك فى كل المنتدى ptmnlo123per122

ربنا يخليك يا أستاذ وائل المهم الواحد يفضفض و أنا زي ما قولت هظبط الحاجات دي و أديها لوالدي بس هيه مش هتقل أصلها زي ما بتعمل معايا لسببين :
أولهم أن مشاوير الوالد مش هتيجي ربع تمن عشر مشاويري المرهقه (فيصل - المقطم - أكتوبر - مدينة نصر )
السبب التاني أن أبويا راجل كبير ptmnlo123per1131 و هي عربيه محترمة و مش هتبهدله ان شاء الله
غير كده أنا عرفت ان في مرحلة معينه العربية بتكره اللي بيسوقها زي ماهو بيكرهها فبتقرفه في عشته و دي المرحلة المتدنية اللي وصلت فيها العلاقة بينا للدرجه دي و ده اللي انا عايش فيه بقالي سنه و زياده ptmnlo123per172 و البركة في النيو أكسنت ان شاء الله

If you want a thing well done, do it yourself