قديم 14-01-2011, 06:10 PM
ash257 ash257 غير متواجد حالياً

ash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to allash257 is a name known to all
افتراضي رد: هل احد اجر سيارته فى شركات الاتصالات وايه رايك

بص يا باشا انا هاقولك تجربتي
أولاً انا ماجر عربيتي لشركة اسمها اريكسون بتشتغل في شبكات الاتصالات لشركات المحمول زي اتصالات وفودافون
هو نظامها ان الايجار 2900 جنية غير الاوفرتايم بعد 10 ساعات شغل كل ساعة ب 3 أو 4 جنية بيتحسبلك العمل قبل ساعة من أول واحد يركب معاك وينتهي العمل بعد ساعة من أخر واحد ينزل من معاك يعني لو قابلت الناس الساعة 8 ونزلوا الساعة 5 يتحسبلك العمل من الساعة 7 للساعة 6 وكده يبقى 11 ساعة شغل يتحسبلك ساعة اوفر تايم عن اليوم
عيبها الوحيد ان مافيش راحة غير حسب ظروف العمل يعني انت شغال 7 ايام في الاسبوع وكمان ممكن توصل ساعات العمل ل20 ساعة في اليوم حسب ظروف الشغل
بس بتعمل في الشهر لو في ضغط شغل حوالي 200 ساعة أوفر تايم بالنسبة للسفر انا شغال مع قسم اتصالات مالهاش سفر بس فودافون فيها سفر فعلا المبيت 100 جنية لليلة وفي شركات بتحسبها 75 جنية ومش شرط البيات يعني أي خروج برة القاهرة اليوم ب 75 جنية
ماتقلقش من موضوع الشرط الجزائي لو ماعجبكش الشغل سهل انك تخليهم يقولولك لو احنا هانفسخ العقد
بس نصيحة حاول تشتغل انت على العربية بلاش موضوع السواقين ده لأنه هايبهدل العربية
واي استفسار انا تحت امرك
0101186106