قديم 08-09-2009, 12:00 PM
الصورة الرمزية chato_eg
chato_eg chato_eg غير متواجد حالياً
من انا؟: هانى محمد
التخصص العملى: مصمم أزياء

chato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond reputechato_eg has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية ديه اكيد بتطير رينو لوجان

أنا أؤيد الأخ " سامح رمزى " تماما فى رأيه ( مشاركة رقم 14 )
و دلوقتى أصبحت تائه...مش عارف مغزى الموضوع
هل هو تساؤل عن سر انخساف سعر إعادة بيع السيارات الفرنسية...أم .....هى إيه الحكمة من وجود الفرنساوى فى الدنيا مادام مش بيحقق نجاح و انتشار ؟؟
لو على سعر إعادة البيع....سامح قال المفيد فعلا....
لو على سبب عدم موت صناعة السيارات الفرنسية.....ببساطة هما مش فشلة و لا حاجة...هما بس زبائنهم قليلين...لو كانوا مجموعة من الفشلة...كانوا قفلوا من زمان...السوق مش بيرحم.......
و لعل فى Alfa Romeo عبرة.....
ردا على الأخ الذى ذكر برنامج Top Gear.....

......

السبب فى إتجاهى للألفا هى أنها تنتهج نفس المذهب الفرنسى فى الصناعة...و هى أيضا أكثر حدة فى التطبيق ...أكثر جمالا....أكثر مشاكل..و ما إلى ذلك من التعقيدات

و ده هو فيه الخلاصة.....كتر خيرك يا Jeremy على الكلام ده....الكبمتين إللى فى الفيديو ده هما من الآخر إللى أنا بأحس بيه و كل عشاق السيارات من أمثال سيتروين و رينو و ألفا روميو و جاجوار و ساب و لانسيا و حتى عهد قريب أودى بيحسوا بيه مع عربياتهم...أترككم مع " الرجل "

Megane...Every Trip is a Journey