قديم 12-11-2010, 12:04 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الطريق إلى الغردقة ... (و الناس مش مصدقة)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ما شاء الله يا باشا ,,, ايه الحلاوة دى ,,رحلة جميلة ما شاء الله و وصف دقيق و تفصيلى لا يخلو من التشويق و الحرفية العالية .... و اكيد الموضوع ده هيكون مرجع لكل اللى عاوز يعمل الرحلة دى ,,,, و كمان فكرتنى بالرحلات البرية من الكويت لمصر و العكس .... تسلم ايدك يا باشا

و اتمنى تكون قضيت رحلة ممتعة و جميلة
فعلا و أنا بعمل الموضوع ده كان فى بالى موضوع مغامرات أبو كمال بين الصحارى و الجبال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

رحلة سعيدة يا أستاذ حازم وأتمنى أن تكون قد قضيت وقتاً ممتعاً فى هذا المكان الجميل ، والموضوع ده عايز يتثبت فى قسم السفارى والطرق ليكون دليل لمن يرغب فى السفر لهذه المدينة لأن وصفك للطريق فى منتهى الدقة وقد زودته بالخرائط التوضيحية والصور
طيب يا باشمهندس إتوسطلى عند مشرف القسم

و شكرا لكل المشاركين شرفتونى بتواجدكم