قديم 14-08-2012, 06:54 AM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all
افتراضي رد: الحقوني يا لوجانية .............لوجي بعافية شوية و محدش عارف يعالجها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmahdy29 مشاهدة المشاركة

بصي حضرتك انا مش عارف مركز الصيان اللي بتتعاملي معاه اسمه ايه في اسكندرية...اتصلي برقم رينو (16202) واطلبي تكلمي حد او وصلي شكوتك هايردوا عليكي ...هما هنا في القاهره موفرين خدمتها كاملة...محدش بيعوز حاجه مش بيلاقيها...لو قطعت غيار ناقصه كبيرها اسبوعين وبيجبوها بالدي اتش ال من بره...ولو محدش فادك ردي عليا هنا وانا هاديكي موبايل مدير خدمة العملا في الشركه عشان انا قعدت معاه قبل كده في شكوى منهم وحلها ...جربي وقوليي عملتي ايه
الحمد لله فرجت بس خلي معاك الرقم ده ممكن نحتاجه تاني لا قدرالله .... بجد و الله اعضاء مصر موتورز رجالة بس الواحد يقول الحقوني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

يا جماعة أنا مش فاهم , ياريت حد يفهمنى . يعنى أيه ثروتل بادي ده اللى الأخت بتشتكى منه فى العربية ؟!!!!!
الاخ m1f1e اجاد الشرح مشكورا و نورني تشريفك في الموضوع يا ابو هيما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Muhammad A مشاهدة المشاركة

الحمد لله اتحلت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar مشاهدة المشاركة

موتور غريب ، لأ والأغرب فلتر الزيت اللى حطينه مزنوق جنب الشكمان علشان يتدفى

خليك وراهم لازم تصلح العربية عندهم انت فى الضمان

بعد إذنكم عندى مشوار سلام

الحمد لله اتصلحت عندهم انا ماكنتش هاسيبهم ...و نورت الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mhamdy75 مشاهدة المشاركة

وإيه موضوع

انها ما بتدورش ده

وإشتكت منه دكتورة توته برضو

لا انا مشكلتي غير مشكلة توتة -بعد الشر على عربيتها->>> شغل ستات
مشكلتي في الاول قبل ماينضفوا الثروتل القديم ماكانتش بتقوم احيانا بس توتة كانت المشكلة في الكونتكت المفتاح مش بيلف و دي زي مانا قولتلها و اخ تاني بلفظ افصح الدريكسيون بيسوكر و دي في اي عربية بتحصل
و نورت الموضوع