قديم 06-12-2010, 11:32 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أبحث عن تقسيط سيارات بدون بنك :: أرجو المساعدة

[QUOTE=ahmed mustafa;305765]

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din مشاهدة المشاركة

و لو ان سؤال حضرتك مالوش موقع من الاعراب عن عن انا مين و شغل حضرتي ايه لكن هجاوبه فانا بفضل الله امام مسجد و ليا برامج على قنوات اسلامية كتير بفضل الله و ده مش مربط الفرس فرب حامل فقه الى من هو افقه منه ثم اني مقلتش ان السعودية مفيهاش تأمين انا قلت ان مشايخ السعودية المعتنرين هما اللى حرموا التامين ثم ان اوعى حضرتك تكون فاكر ان السعودية مفيهاش مخالفات فى حاجات كتير زيها زي اى دولة و اخيرا العرف من مصادر التشريع و ده معروف لكل الناس و ايضا التأمين ده من الامور المستحدثة اجيبلك عليه ادلة من السنة ازاي هو كان على عهد النبي صلى الله عليه و سلم تأمين عشان يكون فيه نص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لكن الـمين فيه غرر و الشرع ينهى عن بيع الغررو عموما ادخل على الرابط ده http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=2342 وانا و الله ما اعرف حضرتك ولا بينى و بينك الا الحب للخير لكل الناس و يا ريت متكونش مضايق و انا عامة لن اكتب اكثر من ذلك و سامحني اذا اغضبتك
على فكرة انا مزعلتش واهلا بيك على مصر موتورز
ويريت تفيدنا من علمك وتنشى لنا موضوع وتوضح لنا امور كثيرة فى مجال السيارت وتفيد جميع اعضاء مصر موتورز
ننتظر نشاط حضرتك فى توضيح الامور اكثر