قديم 17-10-2012, 06:11 AM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: Re: مساعده لاخوكم الصغير في شراء مستعمل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamed2020 مشاهدة المشاركة

العربيه دي كانت من اول العربيات الي انا فكرت فيها الكريستاله
كانت في الاول ب40 او 45 فجأه كده وبعيد عنك لقيتها ب50 و 55 و اصحبها مفكرين انها موديل 2008 و بينزل الف جنيه بالضالين و هو مضايق
و الفيرنا انا قلت اني فكرت فيها بس قليللللللللللللللل قوي انك تلاقي حاجه نظيفه و مش عامله كيلوات كتير
لان كل اصحبها شغالين بيها فحت وردم والمتور محسسهم بالغرور لان جامد جدا عليها فبيشدوا و كده بيها
و حتي لو كل ده عدي و لقيت واحد هادي وابن حلال مش هتقل عن 50
سيبك من الاسعار اللي بتشوفها ع النت وكونتكت كار انزل خد لفه كده ف سوق الجمعه بس ما تروحش لواحد موقف 4 او 5 عربيات جنبه لان دول تجار ادخل ع الناس اللي ماشيه بعربياتها واساله تبيع قالك ماشي اساله عاوز كام لقيت مبلغ معقول اكشف عليها معجبكش كلامه اسال غيره وهتلاقي ان شاء الله