قديم 19-12-2009, 06:26 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ما هي عيوب ومميزات ماتركس 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remomeme مشاهدة المشاركة

thanx Sam Ram "حازم خضر"

انا استفدت من كلامك كتير وكمان قلت لي معلومه جديد جدا عليه ان الماتركس 2010 تركي بس يا تري في ناس بتحب التركي ؟ كمان ليه مفيش كوري تاني ؟ يعني انا ما بحبش العربيات الصيني اجيب تركي؟ يا ريت من فضلك تقول ليptmnlo123per122
ومرسي كتير كتيرعلي الرد و حقيقي مرسي لوقتك
هي ال 2008 فعلا تركي دي معلومه اكيده وقبل كده كله كوري
لكن من 2009 - 2010 تركي ولا كوري دي مش متأكد منها
ناس تقول تركي و ناس تقول كوري بدرجه تحير
وللاسف انا ركبت العربيه بس مفكرتش ادور على حاجه تبين
بالعكس .. من جوه حسيت ان العربيه هي هي ... ومسمعتش ان حد قال ان في فرق كبير اكتر من الشكل الخارجي
الفرق الوحيد اللي سمعته ان نور الباب بقى عاكس بس من 2008 ptmnlo123per172

في خطوط انتاج لشركات كتيره في تركيا - فيات اللينيا (السيدان للجراند بونتو ) -الرينو فلونس (سيدان الميجان الجديده )
فالتركي يعتبر خطوط تجميع لشركات عالميه و بالتالي مينفعش نقارنه بالصيني ... ومفيش وجه مقارنه بينه و بين المصري برضو !!

عموما لو قابلت واحده حبص على الازاز والكاوتش و اشوف مكتوب ايه ... يمكن الاقي برطنه تركي ولا حاجه
او ممكن استاذ كريم يدعبس في العربيه بروقان ويقولنا لو لقى اي حاجه تدل على انها تركي

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &