قديم 08-03-2011, 08:28 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مكان المقابله القادمه لمصر موتورز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

فى ايه يا اداره؟؟!!!!

ياجماعه انا عملت موضوع هنا فى القسم النهارده ومنزلش لحد دلوقتى بس عادى مفيش مشكله انا هكتبه هنا فى المشاركات عشان الكل يعرف والموضوع كان بيقول :

نظرا لتنصل اداره المنتدى واعلانها عن عدم مسؤليتها عن المقابله القادمه فى اسكندريه ياريت ياجماعه من اخواننا اللى ناويين ان شاء الله يحضروا المقابله ويكونوا متأكدين انهم هيقدروا يروحوا اسكندريه من اى حتى فى مصر ياريت نعمل قائمه بأسماء وتليفونات الناس اللى هتحضر المقابله ان شاء الله عشان نقدر نطمن على بعض ولو حد عنده مشكله لاقدر الله الباقى يقدر يساعده وان شاء الله نقدر نثبت اننا نقدر بأنفسنا ننظم احسن مقابله وخير دليل على كلامى مقابه دريم لاند بتنظيم استاذنا البارع هشام باهى ومقابله طنطا بمجهود خرافى من ابوالأسعاد وجهد كبير من احمد الكومى فياريت ياجماعه كل واحد يكتب الأسم ورقم التليفون وابدأ بنفسى :

- باسم محمد 0113580102

وشكر خاص للأستاذ حازم شاهين واداره المنتدى على تعاونهم معنا
باسم باشا
المواضيع فى قسم المقابلات لازم عشان تظهر تاخد موافقة من الادارة يعنى حضرتك بتكتب الموضوع وبيبقى مخفى لاكن ظاهر لينا بس المشكلة ان ساعات ر ما بناخدش بالنا من الموضوع برجاء ان اى حد عايز يعمل موضوع فى قسم المقابلات بعد لما يكتبة يبعت رسالة خاصة لمشرفين القسم او المديرين دة اللى انا كنت بعملة قبل لما ابقى مشرف
ان شاء الله انا ححاول اجى انتوا عارفين ظروف الحادثة ولسة ما كملتش علاجى بس ان شاء الله اكون معاكوا واشوفكوا على خير
احمد بدر 0121109224

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي