قديم 23-07-2010, 10:55 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: بالامانه اسبرانزا m11 ولا بيرليانس frv

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

ااستاذي الكريم بصراحة انا لا ارشح لحضرتك السيارتين دول لانهم صيني هتيجي الناس تقولي الكوري في الاول كان كدة بس تعالي واحدة واحدة كدة نقارن
الاسبيرانزا ام 11 حضرتك ممكن تدخل وتشوف ان الناس بتشتكي منها اد اية والي رافعين قواضي وجهاز حماية المستهلك وحاجات من دي كتيرة اوي لو حضرتك بتحب الكماليات ومستغني عن الامان والسلامة خليك في الاسبرنزا
اما الاف ار في سيارة محترمة وكماليتها ايضا معقولة بس عيبها انها بتسخن وانا عرفتوا من معرض سيارات الراجل قالي كدة وسعر اعادة بيعها قليل جدااا وايضا السيارة اتوقف استيرادها حاليا ونادرا لما تلاقي معرض عندوا السيارة
وبعدين سواء دي او دي ازاي كل الكمليات دي وبالسعر دة اكيد في حاجة غلط مينفعش
حضرتك ممكن بالفلوس دي تجبلك ساجا او فيرنا او افيو او لانوس اضمن وبقالها في السوق كتير اوي ومضمونة وقطع الغيار متوفرة ورخيصة فيما عدا الساجا غالية شوية علشان موجودة في الوكيل بس
والرأي الاول والاخير لحضرتك
شوف كدة الشكوى من الافيو و الفيرنا و اللانوس يا استاذى مافيش عربية عليها اجماع ولا كلها سليمة 100%

عمرو احمد
01003388954