قديم 22-12-2009, 11:16 PM
الصورة الرمزية solidsnake
solidsnake solidsnake غير متواجد حالياً
من انا؟: علاء الدين المنصورى
التخصص العملى: جيوفيزيقى بشركة خدمات بترول ( بى جى اس )
هواياتي: تنس الطاولة

الموقع: القاهرة ( الحلمية الجديدة ) الجيزة ( حدائق اكتوبر )
solidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to beholdsolidsnake is a splendid one to behold
افتراضي دلونى من فضلكم

السلام عليكم

انا دخت فى موضوع العربيات ده , عايز اشترى عربية بالتقسيط , كل شىء يمشى 100 100 بس تيجى فى الاخر على الشروط و الضمانات
انا معايا 15000 كمقدم و ممكن ادفع قسط اخره 1100 شهرى على اطول فترة ممكنة
البنوك المناسبة حتى الان بنك ناصر و nsgb , بس العرض اعتقد يختلف من مكان للتانى حسب الاتفاق مع المعرض و الله اعلم , انا عرفت عن التقسيط الاسلامى ولسه هاشوفه

المهم انا كان نفسى فى النيو اكسنت اوتوماتيك ووقف الموضوع على ضامن حكومى راتبه فوق 1100 كان قسطها و انا مفيش حد عندى من قريب او بعيد بالشروط دى
طب قلت افكر فى الفيرنا كاملة و امرى لله ( مش بطيق المانيوال فى الزحمة علشان كنت عامل حادث فى رجلى الشمال ) طلعتلى اللوجان و خبر الفيرنا الفيس ليفت و مش متاكد منه , وكنت بحاول ابلع اللوجان علشان لسه جديدة و الحاجات دى وتقريبا رسيت عليها ,
ظهرت بعد كده الساجا و المفرح ان فى منها اوتوماتيكبس لسه مشفتهاش وبرضه حكايه لسة جديدة و الكلام ده ,
المهم انا مش عارف اختار مين من اللوجان او الساجا فى حالة عدم نجاحى مع النيو اكسنت
مع العلم ان دى ضمناتى و حالتى
1- خريج حديث
2- معاش اسرة ( انا و اخى و الوالدة) 1400
3- مرتب الوالدة 1400 و معاش بعد سنتين
2 و 3 دول اللى اقدر اجيب بيهم مفردات
4- القسط اخرى 1100
فى الاخر معلش انا طولت عليكم , بس عايز حد يدلنى اعمل ايه او اروح فين
و ده ايميلى
tuxydo112@yahoo.com شكررررررررررااااا[IMG]http://www.**********.net/Nile/images/smilies/Y_hi_3%5B1%5D.gif[/IMG]

شعبنا قامت قيامته، اى حد يهين كرامته نقل قيمته ونبقى كلنا ايد فى ايد
ام الدنيا بقت ابوها ، واللى يتطاول عليها ، جابه لنفسه و تانى نربيه من جديد