قديم 12-11-2010, 12:34 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mustafa mahmoud مشاهدة المشاركة

موقف مع واحد صحبى بقى مرة كنت بعلم واحد صحبى السولقة على عربية نيو سيراتو اول ما نزلت خالص كانت بتاعت اخو فجينا داخلين شارع و هو داخل جاب جمب العربية كولو و انا بقولو حاسب لقيتو بيلف و بياخد عربية تانية معاه فى الطريق رحنا ركناها زى ما كانت بالظبط و طلعنا المفتاح حطنا فى مكانه كأن شئ لم يحصل و نزلنا قعدنا تحت اخو نزل لقى العربية بالشكل ده اتصل بيا يقولى هو انت كنت بتعلم حمادة انهاردة قولتلو لأ انا لسة جاى دلوقتى و لحد دلوقتى ميعرفش مين الى خابطها بس الحمد لله حمادة دلوقتى بيسوق كويس جدا

والله حرام عليك انت وحمادة عربية الراجل الجديدة يحصل لها كدة بس المهم انة معرفش وساعة ماهيعرف هيبقى ...............

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ