قديم 21-03-2010, 02:13 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سؤال مهم ارجو الاهتمام ولكم جزيل الشكر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة depo مشاهدة المشاركة

الله يسلمك يفندم المهم انا امنت ان العربية دي خفيفة جدا ولا جنوت محوقة معها ولا حتي اي حاجة انا كانت معايا اكتر من عربية قبلها بس مش كده
انا تأميني شامل المصرية التكافولية
انا سؤالي علي الايرباك وده عيب تصنيع وحقي اني اشتكي
ده ايميلي
depo_27@hotmail.com
الف سلامه على حضرتك و ربنا يعوض عليك ان شاء الله, هو حضرتك كنت رابط الحزام ولا مش رابطه؟ علشان لو الحزام مش مربوط الإيرباج مش حيفتح
معلش سؤال كمان, هو ممكن حضرتك تحكيلنا شويع عن الحادث: يعنى سرعتك و ايه الى حصل علشان تتقلب و كده يعنى,,,,

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بدر بسيونى مشاهدة المشاركة

الف سلامة والحمد لله على سلامتك واهم حاجة انك بخير

بالنسبة لموضوع الايرباج الايرباج مصممة (انا بتكلم عن اللى فى الدركسين واللى فى التابلوه قدام الراكب بجوار السواق )ماتفتحش الا لما الخبطة تحصل من ادام ومش اى خبطة بحيث تتجاوز الجزء الااول من الماتور بس فلو المنطقة ماتخبطش مش حتفتح حتى لو اتقلبت ميت قلبة

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.