قديم 22-07-2012, 12:10 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سير الكاتينة وفلتر البنزين فى اللوجان 2013

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sehsss مشاهدة المشاركة

أيوه يا باشا سير الكاتينة كاوتش وفلتر البنزين جوه الطرمبة في اللوجان المغربي وبيتغير معاها، وعلى فكرة انا معايا صني ومافيهاش فلتر برضه بس الكاتينة عندي جنزير

طب هو العمر الأفتراضى اللى مفروض يتغير عليه سير الكاتينة الكاوتش ده بيبقى كام ألف كيلو .. وجديدة وغريبة عليا شوية موضوع فلتر البنزين اللى جوه الطرمبة .. طب يعنى هو كل لما أحب أغيره هاضطر اغير معاه الطرمبة ,, أعتقد كدا التكلفة هاتبقى عالية .. !!!!!
دا على كده تبقى الفيرنا متطورة عنها ومتقدمة عشان خلوا فلتر البنزين لوحده ومش مرتبط بحاجة

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله