قديم 22-11-2010, 08:09 PM
ahmed-casper ahmed-casper غير متواجد حالياً
من انا؟: ahmed yousri

ahmed-casper will become famous soon enoughahmed-casper will become famous soon enough
افتراضي رد: تقرير كامل عن هيونداي جيتز ....خطير

تقرير ممتاز ممتاز و على حكايه الاوزان دى يا جماعه مش هنخسر بعض على كام كيلو يعنى هههههه
بالنسبه للى عايز يشترى جيتز انا معايا جيتز ٢٠١٠
مميزات العربيه:
١-شكل شيك جدا جوه و بره ٢-تشوف العربيه من بره تقول ضيقه و ملهاش شنطه
بس تركب جوه فى وسع الفيرنا بالظبط و عن تجربه
انا بركب و بركب معايا واحد جمبى و ٣ ورا و جربتها مع المطبات عاااااادى جدا
٣-الشنطه بتاعتها اكيد صغيره علشان هاتشباك بس بالنسبه لعربيات هاتشباك كتير اكبر يعنى اكبر من بيكانتو و اى ١٠
٤-جميع الكماليات فيها من ٤ ازاز كهربائى و مراييات كهربائيه و فتحه سقف انا جايبها فتحه سقف
٥-كاسيت جميل
٦-موتور قوى جدا جدا جدا و فى ناس بتقول انه اقوى من العربيه و ان العربيه مش قادره على الموتور انا بصراحه مش عارف لأن ده مش بيبان غير بعد سنين .
٧-الشكل الداخلى من اجمل ما تشوفوه و اهم ما يميز العربيه دى ..فرش بلونين خامه جميله و تابلوه كبير كأنه بتاع عربيه كبيره
العيب الوحيد اللى فى العربيه هو الثبات بس ده بالنسبه للى هيمشى اكتر من سرعه ١٤٠ مثلا و بملفات انا عن نفسى مجربها على ١٢٠ بملفات و معقوله بس العمر مش بعزقه انى اخد ملف على اكتر من كده
...انا مش لاقى عيوب بصراحه فى العربيه لأن انا بعشق العربيه دى . انا جايبها لون اسود فتحه سقف و يدوب انا استلمتها و عملت فاميه و فوانيس مكملتش اسبوعين و واحد ابن حلال خبطها و هي واقفه (خدت عين تمااااااام)
اللى عايز يجيب عربيه يجيب جيتز جيتز جيتز