قديم 14-09-2011, 01:39 PM
abdoalattar abdoalattar غير متواجد حالياً

abdoalattar is on a distinguished road
افتراضي رد: باركولى يارجاااااااااااااالة مصر موتورز ( جـــــــــــبــــــت اللوجان 2012 Black line ) أخيــــــــــــيراَ الحمد لله ....

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sheko fun مشاهدة المشاركة

أنا أسف جداَ يا أستاذ ( عبدوا ) على كثرة الإلحاح منى لمعرفة طريقة تشغيل الكاسيت .

بس ياريت بجد لو حضرتك عندك خبرة فى موضوع فك شفرة الكاسيت دى من غير منروح للتوكيل ياريت تقولهالنا عشان تعم الفائدة للجميع بإذن الله .... وأتمنى إن شاء الله إن ينفع أفك شفرة الكاسيت دى من غير مروح للتوكيل .

لأنى حاسس إنهم مش أد كدة بصراحة من خلال كلامهم معايا وشكلهم عايزين فلوس وبس وكل مسألهم على حاجة يقولولى : ( إتفضل سعتك شرفنا وإحنا هنعمل اللازم والمهندس هيظبطهالك ) وطبعاَ اللازم إللى هما هيعملوه هوة سحب فلوس من العملاء وبس قصاد خدمة بصيطة جداَ المفروض تكون معمولة أصلاَ قبل ما أشترى العربية .

وألف شكر لحضرتك مرة تانية للإهتمام بالموضوع ومحاولة الإفادة بقدر الإمكان .

شـــــــــــــــــــــــك ـــــــــــــــــــــــــ ـراَ
ما انا قولتلك يا أ.شيكو فك الكاست وحتلاقى ورقه مكتوب عليها سيكيورتى نمبر security Number حتكتبه فورقه وتبعتهولى وان شاء الله حبعتلك بعديها بشويه الكود اللى تدخله على الكاسيت عشان يشتغل- طريقه تدخيل الكود بسيطه وحتلاقيها مكتوبه فى اخر كتالوج الكاسيت.

معلومه لكل الوجاناويه لو جيت فى اى وقت فكيت البطاريه أو غيرتها حيطلب منك تانى انك تدخل الكود السرى, فلازم تبقى حافظه او تروح التوكيل من تانى, او لو انا موجود ممكن ابقى ابعتهولك.