قديم 22-03-2011, 12:46 PM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بالمستندات.. تفاصيل خطة العادلى لتفجير كنيسة القديسين

عمنا ميدو
حلوة حكاية المنتدى قافل دى
واحمد بدر يقول لك فاتح
حسستونى اننا فى دكان
هههههههههههه
وحشتنا ياعم ميدو .....ثم ماله طبق اليوم .....مش الأكل ده مملكتك واللا انا مش فاهم
المهم
الموضوع ده كنت فعلا قرأته من فترة وعرفت ان الشباب فى ميدان التحرير جابوا أسم ال 2 الظباط اللى نفذو العملية وكتبوا أسم واحد منهم رباعى على ورقة كبيرة فى ميدان التحرير
وسمعت ان الظباط جهزوا كل حاجة وجابو واحد من المحبوسين تبع أمن الدولة وقالو له انت هتسوق العربية بس وهتركنها أمام الكنيسة واول م تنزل منها هنفجرها عن بعد
لكنهم خانوه وفجروها قبل م ينزل منها علشان يتخلصوا من دليل ادانتهم وهو الشاب المسكين
لكن الحقيقة ده كلام سماعى وانا دائما لا اميل لسرد الكلام السماعى
ولكن احب الكلام يكون له دليل وانت جبت الدليل من اليوم السابع مع اختلاف بسيط فى القصة لكن المضمون واحد
جزاكم الله خير
والدكان لسه فاتح
ساندوتشات .....بـيـبـسى..... حاجة ساقعة..... شاى... شاى.... شاى

انتقل الى رحمة الله .. ونسأل الله له الرحمة والغفران