قديم 29-11-2011, 01:41 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رينو سانديرو ستيبواي في مصر

السلام عليكم جميعا

بالصدفة امبارح وانا عند طارق اسماعيل بتاع السيتي سنتر في الاسكندرية

كالعادة عمال اتفرج علي العربيات واطنطط من عربية لعربية - ال يعني الواد حيشتري كل العربيات اللي موجودة في المعرض

ببص من بعيد لقيت سانديرو واقفة بس شكلها غريب شوية

جنوط اسبور 17 تقريبا وشوية حلي بلاستك علي الرفارف - وعتب تحت الابواب

وحمالتين علي السقف

اية دي دي مش سانديرو عادية اكيد المهم رحت عند العربية اتشقلبت جواها شوية وهاتك يا تفتيح في الابواب وفرجة من تحت لفوق

وفجأه لقيت واحدة ست كبيرة بتبص عليا بذهول - انت عمال تقلب في العربية مش تستازن - كان عرق الغباوة حيطلع وانت مالك هو ايه اللي حشرك اهي عربية واقفة وبتفرج عليها؟؟ بس لقيتني بقولها هو حضرتك صاحبتها قالتي اه انا لسة مستلماها دلوقت وعماله بقول مين اللي واقف يتنطط في العربية دا وعمال يلغوص فيها

طبعا كنت في ربع هدومي وقولتلها ما شاء الله الف مبروك والكلام دا بس للاسف مع لبختي وكسوفي نسيت اسالها بكام ونسيت حتي اصورها

باذن الله ححاول اجيب اي معلومات عنها واحطها في موضوع جديد - المهم ان السانديرو الاستيبواي في مصر يا رجالة وعند طارق اسماعيل

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima