قديم 02-04-2010, 10:36 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: ياجماعة ارجو المساعدة ضرورى لوجان ولا فيرنا؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبي انا هكلمك علي الفيرنا لانها معايا اولا ثباتها جميل جدا علي السرعات العالية لكن لو عايز ثبات عالي في المنحنيات لازم تجنط 15 ده لو انتا بتحب تاخد غرز والكلام ده لكن كثبات طولي علي الطريق انا كنت ماشي بيها 190 علي الصحراوي الغربي وما ادراك والصحراوي الغربي والعربية بسم الله ما شاء الله زي الالف وكانت ماشي بيها 160 وانا سايب ايدي من علي الدريكسيون والعربية ولا سنه يمين ولا سنه شمال تكيفها ملهوش حل ثلج خارج من فتحات العربية وده نتيجة ان العربية 1600 سي سي وادي للعزل بتاعها 9/10 انتا تقفل الزجاج من هنا ولو الحرب قامت في البلد انتا ولا هنا ولا تسمع حاجه كمان عفشتها نعمة جدا وشكلها الخارجي جميل وابعادها سهلة جدا انك تقدر تحددها لكن انا مركبتش اللوجن بس من العلو بتاعها ده اقدر اطمنك ان ثباتها هيكون في الضياع بعد 100 كيلو غير كدا مقدرش اتكلم عليها ومتسمعش اي كلام عنها ولا حلو ولا وحش لان العربية لسه بنت اول امبارح مبقلهاش سنة في البلد لكن الفيرنا الواحد يكلمك عنها وقلبه ميت لانها مطحونه في البلد ديه من 10 سنين ولا اشتكت وكمان الفيرنا استار الجديدة شكلها جميل جدا وفيها اسبويلر وعتب رياضية وشبكة امامية رياضية وقطع غيارها مغرقة السوق وميكانيكة مصر كلهم عارفينها ومراكز صيانتها مغرقة البلد