قديم 23-06-2008, 08:14 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute
افتراضي رد: شرح مبسط لعالم الفورمولا واحد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

نظام التأهيل :
احنا عندنا السباق بيكون على ٣ أيام
الجمعة وده فيه تجارب حرة بمعنى انك بتفضل تلف على الفاضي عشان تظبط إعدادات عربيتك عشان بتختلف من سباق لتاني وبيكونو تجربتين كل وحدة ساعة
السبت عندك برضو تجربه حره تالتة وبعد كدا التجارب التأهيلية ود بأة حاجة من الأخر وساعة بتكون أحسن من السباق ومدتها ساعة متئسمة على ٣ مراحل
الأولى بتكون تلت ساعة ود لكل العربيات وبيتئهل منها ١٥ عربية على حسب الأزمنة بمعنى إن أسرع ١٥ بيكملو التأهيل والبائي بيروح ينام فالفندق وبيترتبو إن أسرع واحد فيهم هيكون رقم ١٦ على شبكة الإنطلاق
التانية بأة يا عم الحاج بتكون برضو تلت ساعة و بينجو منها أسرع عشر عربيات والبائي بيحصل حبايبو
التالتة بأة وهي دي أحلى واحدة وأصغر واحدة في مدتها ١٠ مينتس شفت إنت مينتس دي بتلاقي العشرة بيجرو فيها زي مايكون سباق بالزبط و طبعن أسرع واحد هو إلي بيكون أول واحد على خط ولإنطلاق

:D :D :D :D
yaa yaa yaa yaa
اللي أنا فهمته
أول يوم ساعة + ساعة تجارب (هو لازم يكزن الجمعه و لا سعادتك بتتكلم علي سباق السنة دي)
تاني يوم ساعة تجارب + 50 دقيقة تجارب تأهيلية

فين بقي تالت يوم

الله ثم فين السباق؟

أما التعديلات لما أفهم اللي فوق الأول
ياللا بسرعة

جزاك الله خيرا ياباشا بجد أنا مش عارف أقولك إيه

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)