قديم 16-05-2011, 01:57 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الميعاد المناسب لمقابلة الفيوم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

أستاذى الغالى وأخويا العظيم نبيل بيك . وأخويا وحبيبى مهند .أولا يا أستاذ نبيل انا ماقدرش ماردش على حضرتك وانا على فكره كنت رديت عليك فى موضوع المقابله بس يمكن حضرتك ما أخدتش بالك من ردى .
مهند حبيبى انا موجود هنا وتحت امركم جميعا وانا صوتت فى التصويت ومنتظر موعد اللقاء على أحر من الجمر . ان شاء الله . ان تم تأكيد الموعد واجراء المقابله .
وللحقيقه يا جماعه انا عندى بس شوية قلق من الوضع فى الفيوم لأنى من ثلاث أيام ملاحظ ان يوجد عدم استقرار فى الحال هناك . ودا اللى مخلينى متحفظ شويه فى المشاركات حول الموضوع لأنى متابع أخباره ومنتظر ما تؤول اليه الأحوال. بس ان شاء الله تتحسن الظروف سريعا ونقدر نلتقى على خير وسلامه .
معلش هارد عليك بالأزرق لأن اللون المفضل عندى هو الأحمر بس انت سبقتنى
أولاً تحياتى لك وشكرى الجزيل لسرعة ردك على أنا ومهند
ثانياً اللى أنا خايف منه وأعتقد معظم الأعضاء هو الحالة الأمنية بلا شك خاصة وأن البلد مازالت فى حالة عدم استقرار ، والطرق غير آمنه وإحنا قدامنا مشوار طويل من اسكندرية لغاية الفيوم وبعدين هاندخل فى الصحراء فى مناطق لا أعتقد إن فى حد بيزورها فى هذه الأوقات الغير آمنه ورأى الشخصى هو تأجيل هذه الرحلة لحين استقرار الأوضاع ، لأن أخشى ما أخشاه أن نبدأ الرحلة فى الموعد الذى سنتفق عليه وبعدين مانلاقيش ييجى عضوين تلاته بالكتير ، بغض النظر عن مئات المشاركات التى وضعت فى الموضوع ، وأنا ليه تجربة سابقة فى مقابلة بورسعيد
وإسأل الأستاذ حازم شاهين

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية