قديم 09-06-2009, 09:21 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ** حصريا تغطية وصول السيات ابيزا الجديدة - الأراضي المصرية **

يا جماعة التابلوه ده تصميم كلاسيكي مش تصميم ثوري و الابيزا طول عمرها تابلوها بيتميز بالبساطة مش مبهرج و زحمه لا هو تابلوها طول عمره كده و رغم كده الخامات زي ما احمد باشا قال غاية في الجودة و عربية زي دي واخدة 5 نجوم في اختبارات الامان و الموتور حلو جدا علي حجمها ولا هما المصريين ان مكانش 1600 ميركبوش! سيات مصنعة البودي بتاع العربية من مواد صلبة و خفيفة في نفس الوقت و الوزن بقي اقل من الموديل السابق اللي كان 1095 كيلو و رغم كده في ناس جابت بيها 200 بالموتور ال 1400 85 حصان و تصميمها ثوري جدا و شرسه من ادام جدا غير كده 102 الف علي عربية زي دي انا شايفها مش كتير والله انا في ادامي حاجة كده لو تمت هنشتريها بأذن الله

كمان انتوا ناسيين ان دي الماااااااااااااااااااااا ني:D:D

IBIZA