قديم 28-09-2013, 05:01 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خطوة بخطوة اصنع تربو سوبر شارجر كهربى لسيارتك - للمحترفين فقط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AUTO_FRANC مشاهدة المشاركة

يا جماعة الموضوع ده مينفعش يتحزف وانا عن نفسي من بكرة هبدا اجربه واخويا محترف اليكترونيات ومشرف في موقع القرية الاليكترونية هخليه يعملي الانفرتر وكدة كدة انا مسقط موتور عربيتي علشان بعدلها انا هعمل سوبر تشارجر وهجرب مش هخسر حاجة حتة لو الموتور ادمر هارميه وركب غيره
خليهم يحذفوه محدش مهتم اساسا احنا فى مصر هو فى القرية الالكترونية طب خليه يسئل فهد المنصور عن رامى صفوت ههههه

لما تيجى تعدل قولى و هظبطلك الشارجر اللى على مقاسك لأن كل موتور و ليه القطعة اللى تناسبه

هاتلى المعلومات التالية و ملكش دعوه بالباقى انا هتصرف

عاوز قطر السلندر و الشوط قد ايه بالملى و عاوز معامل الانضغاط بتاع الموتور و قطر البوابة الثيروتل و عاوز اقصى ار بى ام للموتور و السعة بتاعته و عاوز اعرف العربية بتفصل عن كام بالظبط و السرعة القصوى و الهورس باور كام