قديم 10-12-2011, 05:04 AM
الصورة الرمزية ahmed zawawy
ahmed zawawy ahmed zawawy غير متواجد حالياً

ahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the roughahmed zawawy is a jewel in the rough
افتراضي رد: مشاكل تاجير السيارات؟؟؟

السلام عليكم
كل الناس واخده فكره وحشه اوي عل صحاب مكاتب الايجار انا بقالي 7 سنين في مجال تاجير السيارات وعمري مرفعت ايصال امانه واحد وليه فلوس بره كتير جدا
بالاضافه ان سيارات الايجار في البيع بتخسر اكتر من النص دي في حاله لو مشتريها زيرو وكاش ولو قسط انته ونصيبك في الخساره بالاضافه لو العربيه عملت حادثه جامده يبقي ربنا يستر
انا ليه واحد صاحبي بيع فيرنا 2008 نص كماليات ب 29000 جنيه ده بعد المصاريف الي صرفها عليها
كل الي انا حكيته ده لو المكتب بيراعي ربنا وضميره ومبياذيش حد وبياخد فلوس علي قد الحادثه والواقفه وبيصبر علي الناس الي معهاش فلوس
الصوره التانيه لمكتب الايجار لو مبيرعيش ربنه ولا ضميره كل الخساره الي فاتت دي تتحول مكسب ازاي عربيه عملت حادثه متامن عليها ياخد فلوس تمن الحادثه اكنها حتتعمل في التوكيل ووقفه العربيه ويروح يعملها في التامين ببلاش ويدعي ان العربيه تيجي مخبوطه وتلاقيه كمان معتمدها يعني لما يسلم العربيه لصاحبها ملوش دعوه بيها انشله تتباع ب 10000 جنيه ميهمهوش وكسب من وراها اد كده
ولا في ضمير ولا امانه هي دي الناس الي مسوئه سمعه مكاتب الايجار
واسف علي الاطاله واي شخص يريد اي استفسار بامانه عن الموضوع واي تفاصيل عنه بالنسبه للورق او ماشابه ذلك انا تحت امره