قديم 12-05-2011, 03:42 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الفار دخل المصيدة 2

احب ارد علي الاستاذ ابو مريم اولا - ياسيدي الفاضل انا صاحب الموضوع بتاع الكلبسات واساس الموضوع اني كنت بشكر في التوكيل والعربية وانا غيرت كلبسات الباب ببلاش وكانت المعاملة في منتهي الزوق والاحترام - ثانيا انا معاك يا Mr.NoLoVe بشدة احنا لية دايما بنقارن العربية وقطع غيارها بالكوري والصيني واللي مالوش ملة احنا راكبين اوربي بسعر رخيص فية كل مواصفات الاوربي من اعتمادية وغيرة + الغلو النسبي لقطع الغيار الفكرة ان لما العربية تنتشر تتوفر قطع غيارها برة التوكيل - لكن التوكيل غالبا مش حيرخص اسعارة - ودا الكلام اللي حضرتك بتحاول توصلة للناس انا عارف ويا جماعة احنا لما بننصح الناس بالعربية دا لانها فعلا حلوة يعني حد يقدر يقول انها عربية وحشة بعيد عن موضوع قطع الغيار اتحدي العربية كلها مميزات وقليل من العيوب لا تذكر ومش جوهرية صح ولا اية؟؟؟؟ - لكن بجد انا ملاحظ ان اليومين دول الناس داخلة تزم في العربية وخلاص حتي لو كانت مشفتهاش قبل كده والمثال ان فية واحد محترم دخل علي موضوع للاسف مش فاكرة قالك ان عيب العربية انها مدمجة؟؟ تخيلوا ان تكون العربية المدمجة بقي عيب في العربية مش متخيلها بصراحة - ربنا يسلمنا جميعا من الحوادث بعد كده انا شايف ان العربية ممتازه وربنا يهدي توكيلها ويرخص قطع الغيار

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima