قديم 14-09-2011, 11:47 PM
الصورة الرمزية Toyota Corolla
Toyota Corolla Toyota Corolla غير متواجد حالياً
من انا؟: أحمد محمد حسنين
التخصص العملى: Engineer at Ainshams University

Toyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond reputeToyota Corolla has a reputation beyond repute
افتراضي رد: انا جبت حاجات بـــ300ـــ جنيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Sniper1612 مشاهدة المشاركة

بس والله الحاجة يا استاذ Toyota corolla ازهلتنى حاجت تحفة فعلن العربية بتاعتى سودا فكان عليها تراب و لونها مطفى شوية اول محطيط الشامبو الملمع بدات تلمع شوية لما حطيط الشمع العربية بئت مرايا والله زى ما بقول لحضرتك مرايا بقيت شايف نفسى فيها و ملمع الطابلوه روعة ورحتة فظيعة حلوة اوى و WD-40 استعملتوه على الحاجات السودا اللى مش مدهونة بقت بتلمع بطريقة فظيعة و حلوة اوى كل الحاجات بسراحة عجبتنى اوى
أنا حاسس بيك والله خصوصا ان انا لسه ملمع عربيتى بالبوليش و حاجة فعلا تفرح بس أول ما رجعت القاهرة و روحت الشغل العربية بقت عملة زة ماتكون طالعة من الأدغال بس هو مش ال WD-40 ده مزيل صدى ؟؟؟