قديم 02-08-2009, 04:58 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

بصى يا كوكى و أشكر ليك أهتمامك بالرد ....من نحية إن أنا محسوك "you are complitly right" بس ليه ماكنش محسوك و أنا دافع 150.000 مش كدة ولا أية ....و الموضوع و ما فيه أن حبى الشديد للعربية خلانى مش عايز أشوف فيها عيب و يمكن دة اللى غيظنى و هيخلينى كل يوم أقول بس يا ولاد الأيه يا طلاينة لو كنتوا ظبطو دى ولا دى.......و بعدين العربية دى نسبية عند كل و احد أنا لازم اركب و أحس ان العربية بتقولى بابى و مامى ....باس انا معا اللى شفتو و نتيجة إن انا فعلا محسوك حاسس أنى هادخل العربية تقوللى إذيك يا أبا ...و بصراحة العربية لازم يحترموها أكتر من كدة...انا حاسس أن الطلاينة أدو الصينيين الصنعة الداخلية....و وخلوا فرساتشى يعملها من برة طب لية يا طلاينة ليييييييييييه...دى البرافا ماكنش فيها غلطة من جوا؟؟؟؟؟

على العموم...هو ناصيب....و ربنا عاوزلى حاجة أحسن...على الأقل عشان جوجو