قديم 02-08-2009, 04:28 AM
Etsh Etsh غير متواجد حالياً

Etsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond reputeEtsh has a reputation beyond repute
افتراضي رد: و سقط حبى للبرافو ......وقلبى يبكي لفراقها

يا جماعة أنا شاكر جداً إهتمامكم......أما بالنسبة ليك يا أحمد باشا فا أنا أوعدك اللفة هاتكون موجودة موجودة و فى عربية من العيار التقيل إن ماكنتش برافو ...فا مفيش قلك يا باشا اللفة محفوظة و فى سلفانة كمان

أما محمد أبيزا فا يا باشا تقريرك منور بس حاجة واحدة أنا خايف أجى أسحب بيها مالقيهاش ذى الإيطالى .... خصوصا أنا سوقتى كلها فرك و غرز و مش بعتق أى حد بعربية جديدة بشوفو بيفترى على عربية أقل منو إلا لما أجيبو و أذلو فا هايكون صعب عليا إن أنا اللى أتزل و بصراحة البرافا عمرها ماكسفتنى و لو جنبى بى أم و الله..أنا نفسى ماكنتش بصدق اللى بتعملو.

أما حازم بيه مش عارف ليه كل ما أشوفك صورتك أضحك و أفتكر أيام دبى عشان اللمبو مشفتهاش الا هناك و كل م أشوف صورتك أفتكر الأيام الحلوة و الومينا اس اس اللى كانت معايا و ممتعانى

تسلموا كلكو و ربنا يكرمنى بقى و صلاة الأستخاة تجيب اللى فية الخير....عموما إحنا مش بعاد يوم أو اتنين وكل الأمو تتحسم بأمر الله..........سلام جوجو للجميع بس هيا نايما دلوقت