قديم 02-06-2015, 08:39 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تحذير ( من زيوت زادو Xado ) لوجه الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة doda2007 مشاهدة المشاركة

انا اخدت الرد فى نايل موتورز كوبي وباست هنا واشكر ابو نورا على عدم اغلاق عضويتي مثل ما فعلوا فى نايل موتورز وهذه شهاده مني شخصياً على ان مصر موتورز منبع اكبر للحريات والاراء واتمنى عدم التعدي من نفس العضوين ( Lanos - mizo ) هنا مثل ما تعدوا علي فى نايل موتورز لانى لن اسكت عن حقي ومن يتعدى خطوطه معي سينال ما لا يعجبه .
بص حضرتك كان لازم تعمل محضر بكل الكلام ده وتقدم كل مستنداتك التى تبنى عليها إدعائك كما قدمته الأن ,,يجوز جداً يكون البعتلك الزيت ارسل عبوة منتهية الصلاحية والدليل على ذلك التواريخ القديمة باالأضافة الى حالة العبوات ,,لكن انت غلطان فى عدم التقدم لجهاز حماية المستهلك وإظهار الحق الذى تدعيه فى كل مواضيعك ,اما وان تتهم ان معظم اللذين يدافعون عن الزيت هم موزعين للزيت فده مش من حقك ولايحق لك ,كما لايحق لأحد ان يتطاول عليك وانا معاك فى ذلك ,,حضرتك اضعت حقك فى إثبات حقيقة يمكن كانت نبهت الكثير من سوء إدارة هذا المنتج ,,اما عن نفسى وانا كتبت ده وحضرتك قرأته أكيد انا استخدمنه وعربيتى صينى ايضاً وله شهور كثر والى الأن ادائه عادى مثله مثل اى نوع أخر من الزيوت ,,ده باالنسبة ليا يمكن تكون العبوة التى اشتريتها وده أكيد عبوة جديدة والزيت فيها باالطبع حالته طبيعية ,,مرة إخرى كان يجب الأستماته كما تفعل الأن فى إظهار حقك ولكن يكون مدعوم بموقف رسمى وقانونى لأنه الأن ممكن من يدعون إنهم وكلاء يرجعون عليك بدعوى تشهير وإسائة سمعة منتج موجود فى السوق المصرى وتم إستخدامه من قبل عملاء لم يتضرروا منه وانا واحد منهم لأنه مش معقول لو حد استشهد بى هدعى غير الحقيقه والعياذ باالله ,,مع إنى مقتنع بماتقوله فى حدود مامريت بيه حضرتك بتجربه فردية شخصية تعبر عن رأيك انت فقط وقد يكون آخرين مرو بنفس التجربه ولكن لم يسلكوا الطريق القانونى فى إثبات حقهم وصدق إدعائهم ,,وتقبل تحياتى والحمدلله على قد كده وربنا يسلم طريقك ويحميلك عربيتك من كل شر...