قديم 31-01-2009, 04:42 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بتحب انهى مدرسة فى صناعة السيارات

ياريس انا معاك و ياريت نرجع نبص على مشار كتي تاني

حتلاقيني مختار الفرنسي على طول بعد الالماني والايطالي وقبل الياباني والكوري اللي في الاخر خالص في حاله التقييم تكنولوجيا وصناعيا (يعني وجهه نظري الخاصه بعيدا عن معايير السوق و اوضاع بلدنا العجيبه الغريبه)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

قلبيا و عاطفيا و سيكولوجيا و نفسيا
ايطالي - الماني - ايطالي - الماني - ايطالي - الماني - فرنسي - ياباني - ................... كوري
وحتلاقيني لما اتكلمت عن الاوضاع في مصر و عمليه الشار و البيع
اخترت الايطالي قبل الفرنساوي على طول بسبب معتقداتنا وافكارنا في مصر
يعني فيات وبيجو ورا بعض على طول

عقليا و منطقيا و فكريا في مصر
الماني - ياباني - كوري - ايطالي - فرنسي - واردم على كده

انا لا يمكن اقارن الفرنساوي بالكوري ... وانسى الصيني ده خالص انا كتبته لوحده عل جنب

صيني - ptmnlo123per168)

معلش مش حقدر ارد على كل النقط لكن اللي عايز اقوله ان الترتيب كان بناء على اتجاهين في التفكير ... و ده اللي خلا الياباني و الكوري يظهر قبل الفرنسي وزي ما حضرتك قلت
(واحب اقولك حاجه مهمه جدا الا وهى مش مشكله الفرنساوى انه سعر اعاده بيعه مش عالى دى مشكله مصر وشعب مصر)

وللحديث بقيه ان كان في العمر بقيه ... وعايزين مقابله تالته قبل الاجازه ما تخلص ... فين نور معد المقابلات

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &