قديم 25-01-2011, 11:35 PM
الصورة الرمزية تامين سيارات
تامين سيارات تامين سيارات غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
التخصص العملى: مراقب بشركة قناة السويس للتامين
هواياتي: كرة القدم

تامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant futureتامين سيارات has a brilliant future
افتراضي رد: الرجاء المساعدة كيف احصل علي حقي كاملا من شركة التامين

السلام عليكم يا استاذ محمد انا قرات الموضوع الى حضرتك كتابتة شوف يا اخى وثيقة التامين عقد بينك و بين الشركة
الاستاذة ايمان ان شاء الله تجد لك حل بس لازم حضرتك تعرف شىء مهم جدااا

1- العربية ثمنها 240000 اتفقنا و انت امنت ب 190.000 يبقى تطبق شرط النسبية عليها و من غير المعقول الشركة تدفعلك 240000 و انت دافع قسط 190000

2- حقك مكتوب فىالوثيقة يوجد نسبة اهلاك يا استاذى فىالوثيقة و دة على اى وثيقة مقدرة مصر للتامين شركة كويسة و عوضت ناس كتير

الحقيقة من الى انا شايفة ان حقك 150.000 طبقا للاوراق و المعلومات الى حضرتك كتبتها

ان شاء الله استاذة ايمان من عمالقة مصر للتامين تشوفلك حل باذن الله

و ياريت الاعضاء تقراء الموضوع دة كويس ان مش الشطارة انى ادفع اقل فلوس و خلاص لا الشطارة انى اعرف انا بدفع لاية و فين و دة مهم جدااااااااااا و اقراء الوثيقة كويس جدااااا على شان اعرف لاقدر الله لو حصل حاجة اعرف هاخد كام
تقبل مشاركتى و تحياتى لك و للاستاذة العزيزة ايمان

عمرو احمد
01003388954