قديم 25-09-2013, 06:13 AM
الصورة الرمزية ramy safwt
ramy safwt ramy safwt غير متواجد حالياً
من انا؟: The Toy maker
التخصص العملى: CEO
هواياتي: innovation

ramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond reputeramy safwt has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تعديل فيات 126 لاوتوماتيك ... وبعض المشاكل ...

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمدى مخترع مانيوال بدون د مشاهدة المشاركة

السلام عليكم هات المتور الاتوماتك الى يعجبك وانا هركبهولك فيات مفاجئة هتحتاج جدل كبير ومش عاوز حد يشك فقدرتى للحظة
مين يتجراء اصلا يا كبير احنا شاكين في العربية ذات نفسها هههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eslamafify مشاهدة المشاركة

[CENTER][B][SIZE=4][COLOR=Red]
مقولتليش انا فهمت قصدك صح فى موضوع الريفيرس جير بوكس ولا لا؟

خلاصة التيتا تانى الكوبلن الداخلى بيلف الاكس مع حركة الكرونة الداخلى بتاعة الفتيس الامامى احنا هنحط " س " هيخلى الأكس يلف عكس حركة الكرونة الداخلى بتاعة الفتيس

" س " ده بقى هيركب بين الكوبلن الداخلى و الفتيس واحد شمال و واحد يمين بس كده شكلك هتورطنى و ارسمهالك

فقرة خيال علمى

"لو ناوى تطير ممكن احطلك 2 جيت انجين صغيرين فوق العربية مكان ما بيركب الاسبويلر
و نعملهم تانك تانى مكان الكنبة اللى ورا كده كده محدش هيخاطر بحياته و ياخد لفه بيها غيرك و بالمرة نغير بنزينك لسوبر فويل بنزين نقى و ايثانول خلى المكنة تسكر و نحط كيت نيتروز و سوبر شارجر و جناحين "