قديم 06-02-2010, 01:45 PM
ahmed-alaa ahmed-alaa غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس كهرباء

ahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond reputeahmed-alaa has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خائف من البروتون ساجا وعايز اشتريها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ada7 مشاهدة المشاركة

أرغب بشراء سياره لا تزيد عن 70000 جنيه ويكون أمامى :
اللوجان
الانوس
بروتون ساجا
انا ركبت الانوس شكلها مش فخم وتسارعها قبل 100 مش كويس بس قطع غيارها موجوده ورخيصه وأى مكانيكى بيشتغل فيها.
الساجا انا مركبتهاش بس ركبت الجين 2 روعه سحب ممتاز عفشه روعه بس ضعيفه , الصاج متين بس الساجا معرفش عنها حاجه.
اللوجان نادره على الطريق معرفش عنها حاجه وعايز اعرف تفاصيل عنها من اللى جربوها فعلاً محدش يفتى وياريت حد يقلى اى عربيه سحبها اسرع , اثبت, اقوى صاج , امان وأخيراً قطع الغيار والتوكيل
وارجو من اللى معاه اى عربيه من 3 يقول كلمه ومدى توافر العربيه للشراء خلال اسبوع وسعر الفول اوبشن
انا رايي لو عايز مانيوال يبقي هات اللوجان لو عايز اوتو يبقي اتوكل علي الله وهات الساجا وعلي العموم في في توقيعي موضوع عن الساجا خش عليه هتلاقي حاجات كتير عن الساجا انشاء الله تفيدك بس اقري الموضوع كلو والردود
وفي موضوع مقارنة ساجا ب لوجان
وانا شخصيا لا اميل للانوس تحس انت راكب عربية مش مميزة قديمة كده ومش فخمة ونص الشعب راكبها مفيش تميز ده راي شخصي