قديم 15-06-2012, 03:53 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مـــشـــــكلة فــى الدبـــانـــــة BMW E36

يا باشا روح لمنصور على ضمانتى هيحل المشكلة الاساسية ان شاء الله ويكشفلك على العربيه ويقولك محتاجة شغل ايه مستقبلا وبكام كل حاجة كقطع غيار ولو عايز هيجبهالك عايز تجيبها انت مفيش مشكلة وفى المصنعيات قنوع جداً انا اخر مرة كنت عندة كان الكمبيوتر عامل عطل فى الريداتير وكنت جاى من اسكندرية وقولت الموتور هيطير منى روحتله غير كوعة وطبه مية تمنهم عدى 400 جنية وخد مصنعية ايده 50 جنية مع انهم خدو فيها شغل زيادة عن ساعة علشان الفيبر الكتير اللى فى الحوض فكه وتركيبه وطبعاً ساعة قبلها انتظار لسحب الهواء وظبط الدورة واعادة الكشف على الكمبيوتر ومسح العطل

بس للامانة انت غلطت فى الاول اصلا انك اشتريت العربيه من غير ما تربط مع ميكانيكى
وخدها نصيحة بعد كده فى البى ام لازم تظبط ميكانيكى ويبقى صاحبك وحبيبك وكفائه والا هتتعب اوى مع الصنايعية اللى انت بالنسبالهم زبون زائر خاصة اللى ملوش فى البى ام اصلا وبيتعامل مع زبونها انه زبون

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش