قديم 21-02-2013, 10:50 PM
الصورة الرمزية جمال عبدة
جمال عبدة جمال عبدة غير متواجد حالياً
من انا؟: ض.قوات مسلحة بالمعاش
هواياتي: السيارات .مجال الكومبيوتر

جمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to allجمال عبدة is a name known to all
افتراضي رد: أصحاب المعارض بتشتم فى الm11

انا تحت امرك ياميدو اي خدمة ياغالي انا كنت زيك فضلت ادور علي النت وجمعت مواصفات واسعار جميع السيارات ف خلال الفئة السعرية الي معايا لمدة اكتر من اربع شهور لحد مادماغي ونت والحمد للة ربنا وقف ف طريقي الي هداني للعربية دي متسمعش كلام حد وخليك ف الي انت هاتستريح له وبعدين لما تشوف علي الطبيعة وتركب وتجرب خلاف ماتشوف عا النت من مواصفات وكلام يتوهك وربنا يبارك لك فيها ويحميك من شرها بس بأمانة يامحمد حافظ علي العربية دي وصونها بلاش تبهدلها وبلاش كمان رجل( بكسر الجيم ) غيرك يركبها لان الي بيركب عربية مش خاصة بية متفرقش معاة بيبهدل براحتة انما انت هاتحافظ عليها لان تعتبر دي عربية العمر ومتسمعش كلام حد بعد ماتستلمها ان شاء اللة هاتسمع كلام كتير (صيني ياراجل ملقتش غير صيني )واتبع فترة التليين ونفذها بحذافيرها لان الفترة الالف دي مهمة جدا ان العربية تعيش معاك واسف علي الاطالة بس حبيت انقلك ماكنت انا فية قبلك تحياتييييييييييييييي

اذا اردت شيئا بشدة فأطلق سراحة فان عاد فهو لك وان لم يعد فهو لم يكن لك من قبل