قديم 19-02-2010, 02:02 AM
alraues
Guest

افتراضي رد: حكايتى مع التأمين...و النصب العظيــم !

أخوانى الاعزاء فى المنتدى الكريم
من يتحدث عنه د يليل هو العيد لله
و على فكره سبب معرفتى الموضوع هو الاخ سيف الدين
اتصل بى اليوم و اخبرنى بالموضوع
و أولا اشكر ابو نورا لحكمتة و انتظاره حتى يتسنى لى الرد على الموضوع لان الامور لا تؤخذ من طرف واحد
وثانيا اشكر الاخ سيف لاهتمامة و اتصاله بى مرتين او ثلاثه اليوم بخصوص هذا الموضوع
وثالثا اشكر د بلبل على اثارته الموضوع و لكن لى العديد من التحفظ و الردود عليه ليس بصفته د بلبل بل بصفته (حكيم المنتدى)
و لرابعا من حقى امام الجميع ان اشرح الموضوع و اسرد الوقائع و اوضح الحقائق فى هذا الموضوع
وخامسا (و مش ببرر ولا ببرء نفسى) لو كنت كما قال اخى الاكبر د نبيل نصاب ما كانش همنى ولا كنت اعلنت عن اسمى مع العلم ان الكثير و الكثير من الاخوه فى المنتدى بيتصلوا بيا و بيسألونى فى مشاكل و قدر الامكان بأحاول احلها
وبصراحه عندى كلام كثير جدا و من حقى و من حققكم ان احكى الموضوع و اللى حصل و اللبس فى الموضوع ولكن اقسم بربى الان نفسيا و ذهنيا غير قادر على هذا و لم اتعود ان اناقش موضوع و انا فى هذه الخاله
لذلك ارجو من الاخوه الاعذاء الانتظار على حتى الغد فقط انام و ارتاح نفسيا و عصبيا و ارد و بعد كده انا راضى بحكمكم و مستعد له و ان الحكم الا لله
و دا طلب لو سمحتوا لى
ممكن ناس يقولوا اه مستنى لحد ما يلاقى رد او حجه او او
لا والله لو كده كنت مش حكتب المشاركة من الاساس
و لكن يعلم ربى و الله العظيم انا فى ظروف اليوم لا يمكن ان اتكلم و الله اعلم بعباده
حتى و الله لم انتظر حتى ارجع البيت و انا الان فى سيبر لانى ممكن ارجع البيت متأخر جدا او فى الصباح
وعموما فقط اطلب منكم السماح لى لحد بكره بس
وححكى ملابسات الموضوع و الحكم لكم
و انا على اى حال راضى بحكمكم
و اكرر اعتذارى على عدم الرد لانى فعلا بقالى كام يوم مش بفتح النت لظروف عندى و الله اعلم بها
وكان من المفروض ان أرد على كل شخص على حدى برساله خاصه او ايميل بس كده احسن
حتى يعرف الجميع و يحكم على الموضوع
و اسف للجميع على سوء التفاهم و من هنا الى بكره مش بعيد
و شكر خاص الى الخ سيف و ابو نورا و استاذنا و حكيمنا بلبل
معلش حتعرف انى مظلوم مش انك ظلمتنى و تفرق كثير و الله و انت حكيم وعارف الفرق اكيد بين الاتنين
و السلام عليكم