قديم 14-08-2012, 06:37 AM
danoora danoora غير متواجد حالياً

danoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to alldanoora is a name known to all
افتراضي رد: الحقوني يا لوجانية .............لوجي بعافية شوية و محدش عارف يعالجها

انا اسفة جدا على التأخير الكهربا كانت قاطعة اغلب اليوم
اولا عندي خبر حلو قطعة الغيار جات و العربية اتصلحت لكن ازاي ايه اللي حصل؟؟؟؟
عملت زي ما اخ شريف قال اتصلت و قولت لو فطعة الغيار دي ماجاتش انهاردة او بكرة بالكتير انا هروح لجمعية حماية المستهلك فعلا مافيش سبع ساعات على بعض و كانت قطعة الغيار موجودة و روحت بعد الفطار يوم الاحد ركبتها .. في كام ساعة جات من البحر زي ماكانوا بيشتغلوني
و الحمد لله الفرق واضح جدا بس برضه في حاجة مش مظبوطة بس انا بقول لسه محتاجة فترة نقاهة لغاية ماتاخد على الهوا النضيف

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherifabden مشاهدة المشاركة

موضوع ان التوكيل يحطك في دماغه انساه خااااالص هما كل التوكيلات بيخافوا من حقوق المستهلك ومش هيقدروا يعملوا حاجة بخصوص السؤال الثاني انا مش هقدر افيدك لاني مليش في الميكانيكا اوي
فعلا المعاملة اختلفت تماما بعد التهديد طبعا بالايجاب مش زي مانا كنت متخيلة
بجد بجد مش عارفة اشكرك ازاي و الله هادعيلك دعوة حلوة بظهر الغيب فعلا فكرة حماية المستهلك دي كانت جامدة جامدة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moustafa.peace مشاهدة المشاركة

ان شاء الله خير ومتحافيش كل مشكلة وليها حل
شكل اللوجى دى اول عربية تتعلمى عليها السواقة - عموما جربى فرع اخر للتوكيل شوفى فرع المقطم او شوفى الميكانيكون العرب
ولو فقدتى كل الاحتمالات يبقى معلش تعالى على نفسك واشتريها لان حاجة رخمة اوى لما الواحد يكون معاه عربية ويحس انها مش معاه
وتقبلى مرورى
لكن اللوجان عربية بجد كويسة عن تجربة ومحدش اشتكى منها من اعضائها لحد دلوقتى واكيد زى ما قولت لحضرتك شكوتك دية لان اللوجان عربية اتعلمتى عليها السواقة
فعلا عربية كويسة و جامدة جدا المشكلة بس حظي الرائع عربية مالهاش اسبوعين معايا و لسة ماتهنيتش بيها يطلع فيها كل ده و دي لو غلطة حد غلطة التوكيل لانه المفروض ساعة الفحص كانوا خدوا بالهم قدر الله و ماشاء فعل
بس على فكرة انا اتعلمت غلى فيرنا و سويفت و 132لوجي كانت بس اول مرة امشي في الشارع لوحدي و اروح و اجي و كده يعني
بس الحمد لله فرجت بفضل الله ثم بفضل نصايح الاخوة و تسلم على مرورك الكريم