قديم 13-06-2012, 05:13 PM
الصورة الرمزية Tota El Masry
Tota El Masry Tota El Masry غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندسة
التخصص العملى: هندسة المنسوجات

Tota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond reputeTota El Masry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الحمد لله أستلمت لوجان أوتو الأسبوع الماضي

و الحمد لله على كل حال العين جت في ورق ناقص من التوكيل ربنا يسامحهم بقى رجعوني من المرور عاوزين فاتورة رسمية و عاملوني على إني سارقة العربية علشان التوكيل مش بيطلع فاتورة ضريبية و الله حاجة عجيبة و كمان كنت حطأ لما اكتشفت إن العربية عندهم بعد الحجز بشهر بالضبط و كانوا راكنينها و لما هددت بإني حسحب الفلوس أتصلوا بيا تعالي خدي العربية شيء مستفز لأقصى درجة
ناهيكم عن الهدايا إللي أخذها جارنا إللي أشترى من موزع و استلم المانيوال بعد يومين أدوله(فش جلد+دواسات+ أرضية جلد+غطاء+شاشات عرض) و تخفيض ألف جنيه بجد حولع من الغيظ و بردو مش عاوزة أظلم يمكن نسيوا و لا حاجة موضوع الفاتورة بس العملة بتاعت تسليم العربية يعد أكثر من 3 شهور ركنة بدون داعي ده بجد خلتني أفقد ثقتي في التوكيل بنسبة 50% و موضوع الفاتورة إللي ما أدوهاليش زودت النسبة إلى 75% لكن زي ما بقول إللي ليا أقول إللي عليا بقى أتصلت بيهم جهزوا الفاتورة و حفوت آخدها الله أعلم بالظروف ححاول ما أظنش فيهم سوء و ربنا يسامحني لو كنت ظلماهم و ربنا يهديهم لو كانوا ظالمني
يالا بقى ربنا يجازي كل واحد بعمله و يسامحهم على وقفتي في الطابور ساعتين و في الآخر روحت و مش قادرة أقف على رجلي

لكن ربنا عالم الناس في المرور كانوا محترمين جداً معايا والله من غير واسطة حتى السايس جه معايا يتحنجل قلتله روح أقعد و أنا حخلص حاجتي بنفسي و أحسنت الظن بالله و ربنا كرمني
و راعوا ظروفي الصحية لولا موضوع الفاتورة كان زماني بتفسح بيها دلوقتي و كنت حوفر 100ج بتوع أجرة التاكسي للدكتور يوم السبت

أمر المؤمن كله خير أدعولي بالله عليكم ربنا يكفيني شرها و شر ما جبلت عليه و يعطيني خيرها و خير ما جبلت عليه