قديم 28-03-2010, 10:24 PM
mrdiver mrdiver غير متواجد حالياً

mrdiver will become famous soon enough
افتراضي رد: @ لا تقولى فيرنا و لانوس ولا افيو و اكسنت .. اللوجان فوق الجميع @

ا راجل يا طيب هو انت داخل تباركله ولا داخل تعكنن عليه
وبعدين مش قوى كدة هى الفيرنا دى طيارة مثلا ولا كانت طيارة
طب ما انا كان معايا فيرنا قبل اللوجان .... احب اقولك ان دى ازبل عربية اقتصادية انا ركبتها
ولا راحة ولا ثبات ولا امان ولا هدوء وصاج ولا اى حاجة غير الماتور وبس

واضح موووت انك عمرك ممتلك فرنا انا اتخبط بيها تالت مرات مرة كانت مركونة ووحد دخل بهرلى صينى فى منطقة باب التانك وعلى فكرة كان عليه اتنين وعلى فكرة كان طاير وعلى فكرة كمان ههههههههههههههه
انا بعد مخلصت الموضوع ونجدت جوز الصيع دول روحت ابص على العربيا من نحية الخبطو واللهى ملائيت اصر اساسا دة غير مرة اتخبط منورا فخبط اللى ادامى اللى ورايا كان لانسر كريستالة واللى قدامى كان شاهين تعالى نتفرج على اللى حصل الكريستالة فانوس واشبكة باظوواكسضام اتلوح اما عن الشاااااااااهين فالاكسدام وقع من اساسه والفانوس اتدغدغ وكمان العربيا عايزة سامكرة تعالى للفرنا الخسارير تتلخ في التالى اولا اللوحة المعدنيا الادمانية فكتها وردتها بشاكوش على البلاط لما كنت بغسل العربيا اتنين تانية بسيطة في الاكدام متشوفهاش غير وانت بتققق او النظر في العربيا
اما بالنسبة انت مفكرها طيارة فانا مش هرد عليك لو انت فعلا عندك عربيا وفكرت في الشارع تشد حتا مع فرنا 1500 هندي واللهى هيروقك ثانيا بالنسبة انها مفهاش غير موتو فانت ممكن تسال اي ميكانيكى محترم عن الات الجر والفتيييييييييييس بتاعها عاملين ازاي وباقى العربيا
اما بالنسبة لكلمة ازبل عربيا فديهكلة بتعبر عن اللى قايلها اسف مش هرد عليك اكتر من كدة في الكلمة ديه