قديم 11-06-2010, 01:41 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النترا بعد الجنوط

جميل جدا بس برضة اكبر غلط انك تسوق بايد واحدة لازم تكون مع هذة السرعة انك تقود بشكل احترافى يعنى لازم تمسك الطارة بايدك الاتنين وفى طريقة لمسك الطارة وكمان الحادث بيقع فى جزء من الثانية ورد فعلك حيكون ابطا خلى بالك هناك اسرة تنتظرك واهلك خطر جدا السرعة دى ان كنت انت متمكن من نفسك مش ممكن ابدا تضمن الطريق ولا الغير والمشاه او اى حاجة تطلع فى الطريق اسف جدا بس انا ليا صديق صديق لسة عملحادث انقلاب ولفت العربية فى الهوا 360 درجة وهى كانت على سرعة 60 بس انت متخيل هو مكنش على الاسفلت كان فى البر فى الصحراء لمجرد انزلاق بسيط ونتوء خفيف ادى اى انقلاب كن حذرا تبقى سالما وسلامتك اولا وتقبل خالص التحية
طبعا الالنترا سيارة جميله وقوية وشيك ومتينة وذات جودة طبعا انا بشوف فيها كل مميزات الكورولا لكن طبعا تفوقت عليها لية لان عامل السعر لازم احطة فى الحسبان وهو مقابل كل تلك المميزات لازم سعر ذكى ودهذة هى القيمة الاجمالية ومع عامل السعر تفوقت طبعا الالنترا وشكرا هيونداى وشكرا lol64