قديم 03-10-2014, 05:33 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute
افتراضي اشتري فيرنا ATولاMT؟

السلام عليكم

انا باذن الله نويت اشتري عربية زيرو وكنت عايز عربية اعتمادية وقطع غيارها رخيييصة عشان انا ماليش دخل ثابت ،، و زهقت من العربيات المستعملة كل شوية رايح علي ميكانيكي ولا كهربائي ولا ... لما كرهت نفسي ،

المهم نويت باذن الله اشتريت فيرنا ، هي تمنها هيكون زنقة وضغط شويتين تلاتة عشاان كده بصراحة مش عايز اجازف بالفلوس اللي هدفعها في عربية تكون لسه متجربتش او مثبتتش نفسها

عايز اشتري الفئة الكاملة بزجاج فاميه اللي قبل الاستار
مانيول ب83,450 الف واوتوماتيك ب94,850 ( العربية كل شوية سعرها بيتغير )،، المشكلة انا محتار اشتري اي فئة انا نفسي اجيب اوتوماتيك عشان اريح ،، بس هل مستاهلة فرق السعر ولا لا ، مع العلم العربية هتقعد معايا فترة كبيرة الله اعلم قد ايه ؟؟ لو اتوماتيك هتكون ضغط عليا شوية في الميزانية
بس حاسس ان 95 الف كتيييييييييييير علي فيرنا

وهل حد في باله عربية تانية بس تكون اعتمادية ومصاريفها مش كتير

التعديل الأخير تم بواسطة Marlborooo ; 03-10-2014 الساعة 05:50 PM