قديم 26-04-2013, 11:08 PM
tham1010 tham1010 غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب
هواياتي: الكمبيوتر والعربيات

tham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond reputetham1010 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: البطارية وسننها

متشكر على الرد استاذ ولاء الدين...
البطارية كورى أصلى جاية مع العربية عمرها ابدا ما فى يوم اتأخرت ولو مرة من سنتين ونص على انها تقوم العربية. كانت شغالة زى الساعة والراجل قاس الشحن قبل ما يسلمها لى بعد الشحن وقالى تمام.

دلوقتى بس هو فى خلاف بين الوالد وبينى. هو بيقول لى ان الشحن راح لانك شغلت الراديو لمدة تقترب من النص ساعة قبل ما نتحرك بالعربية شوية. وانا بقول له "لا" السبب اننا تركنا البطارية بدون تشغيل لمدة 6 ايام وهى اصلا كانت مشحونة عند الراجل مش فى حالتها الطبيعية يعنى.. الحقيقة قبل كدة كنت بسيب العربية بدون تدوير لمدة قد تصل 21 يوم بدون تدوير خالص وبرضوا لما كنت بدورها كانت بتقوم العربية من اول مرة رغم المدة الطويلة.

هو البطارية الجافة زى البطارية العادية يعنى ممكن ربع يضرب فيها؟