قديم 29-10-2010, 02:58 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية اطرف موقف حصلك مع بداياتك فى السواقة ؟؟؟؟

موقف تاني:
مره كنت مع ابن خالي الصغير و الكلام دا كان عندي حوالي 19 سنه و ابن خالي 16 و والده مسافر و سايب العربيه تحت البيت و سايب المفتاح في البيت عادي
المهم ابن خالي حب ياخد العربيه و انا اقوله بلاش يقولي لازم اخدها يانبي بلاش مافيش فايده
و راح اخد العربيه و انا معاه و نزلنا نلف (كانت بيجو 505) واحنا ماشين لقي واحد صاحبي و عمال يجري و بيدي اشارات يمين في شمال و عاوز يشد و قام دا بيجري معاه و عداه و جري ورا بعض لحد ما كانت عربيه سكورت قدامنها بتهدي علي مطب
و طاااااااااااااااااااااااا اااااخ في عربيه فورد سكورت موديل السنه لسه زيرو
و كان اول مره ابن خالي يخبط و نازل مخضوض و انا طبعا كنت متعود علي المواقف دي قمت واخد مفتاح العربيه قبل ما انزل علشان محدش يمد ايه و ياخده و يساوم و يبيع و يشتري فينا
المهم نزلنا و نتكلم مع الراجل كان شاب بس في نص العشرينات و احنا كان شكلنا عيالو دا قام و اتنطط و عمال يزعق و عاوز رخصه العربيه
يا عم يهديك يرضيك و دا ابدا المهم اتهورت عليه و قولتله من الاخر العربيه دي عربيه لواء شرطه و اللي انت عاوز تعمله تعمله
و انا قولت الكلمه دي و دا اتفح و صوته علي و كأنه ضربته علي وشه
(اتاري الواد دا عربيته نمر جيش و انا فاكره رتبه صغيره طلع عربيه والده و والده مستشار عسكري و حاجه كده يعني لو دخلت قسم تبهدله)
المهم الناس اتلمت و كنا الساعه اتنين بالليل و الناس جات ما تفهمش منين و اصحابنا و اصحابه و يظهر الواد اتكسف ياخد فلوس علشان منظره قدام الناس خصوصا ان فيه اصحاب مشتركين بينا
كل دا و ابن خالي واقف في جنب مرعوب من الموقف و كل تفكيره حيقول ايه لوالده خصوصا اني شديد جدا ولو عرف بالموضوع دا يبهدل الدنيا
المهم العربيه الاسكورت خلاص مشيت و انا بقيت بفكر اعمل ايه اعمل ايه
قولت ما بدهاش بقي انا حضحك علي خالي و مش حخليه يعرف
عملت ايه بقي؟؟
روحت واخد العربيه و رايح راكنها مكانها بالضبط الاول قبل ما خالي يجي و يشوفها
و جبت كيس بلاستيك و روحت مكان الحادثه و لميت كل فرافيت الفانوس بتاعنا
و الفانوس بتاع العربيه الاسكورت كمان
و روحت مطرح العربيه ما ركنتها و بدأت ارمي بقايا الزجاج و الفانوس بتاع الاسكورت علي الارض قدام العربيه و الاكصدام بتاع العربيه بحيث لما خالي يشوفها يعرف انها مخبوطه و هيا واقفه و مافيش حد لمسها و آثار الفانوسين بتاع العربيه و بتاع العربيه التانيه علشان يحس فعلا ان عربيه بترجع بضهرها خبطط العربيه و هي واقفه
و بس يا جماعه
خالي جه و لا حد جاب سيره ولا قاله حاجه و هو نزل تاني يوم ياخد العربيه و شاف الخبطه و من الحركات اللي عملتها دخلت عليه ان العربيه مخبوطه و هي واقفه (شغل مباحث بقي )هههههههههه

و الي اللقاء في حلقه اخري

حـازم خـضـر