قديم 22-08-2012, 11:15 PM
الصورة الرمزية titos
titos titos غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Build Refrigeration Storge Systems at Assarprofessional
هواياتي: any thing about (cars-computer-tech )

titos is a jewel in the roughtitos is a jewel in the roughtitos is a jewel in the roughtitos is a jewel in the rough
افتراضي رد: bmw 318 i e46 vs bmw 520i vs mercedes benz c180 w203 vs octavia a5

حبيب قلبى يا ابو نورا
انا طبعا مش بقارن بقطع غيار ال 123 طب مانا عندى البولو حجتها اغلى منها و عربيه صغيره و بحبها جدا و لسه صارف عليها بتاع 15000 جنوط و كاوتش و عفشه و فرش و اكصدامات و ليله
افهم من كلامك انك مستبعد ال e46 و مرشح ال e39 والله كانت قدامى كذا واحده نظبفه جدا طب
هى صحيح الضريبه 5000 فى السنه و انها غول بنزين يعنى بتعمل كام فى الصفيحه جوه و بره البلد مثلا دى 2300 مش اى كلام و بالنسبه لموضوع الميكانيكى فى اسكندريه كذا حد مشهور فى البى ام و الناس بتشكر فيهم جدا

اما ال c180 فعندى الطقم اللى بيتشتغل فيها كله من زمان معايا بس ليه مش عارف حاسس ان البى ام اشد منها و كان من زمان نفسى اركبها جدا بس المرسيدس بياعه بمنطق السوق المصرى

الاوكتافيا بقى لو جبتها حكون مضطر انا سوقتها قبل كده ال 123 بتجمع احسن منها بمراحل و مش جرايه خالص حتى الوالد عندى معجبتوش هى مش اكتر من انها موديل عالى و حبه اوبشن مش اكتر على ان فبها حجات اغلى من البى ام فى قطع الغيار و احمد هريسه ميكانيكى الفولكس عندى قالى لو عايزها هاتها مانيوال عشان وجع دماغ الفتيس وتكلفه تصليحه العاليه

لو فى حاجه غير احسن غير اللى انا مختاره ممكن ندخلها فى المقارنه و نشوف كمان فى كلام عمال بتقال عن رفع الدعم عن البنزين و لو حصل المواتيير الكبيره حتنضرب فى الارض و حيخلوا الضريبه بتاعتها عاليه و ربنا يستر بس يعنى ازاى عربيه المفروض انها عائليه تكون 1600 او 1800 و اتوماتيك و تكييف دى تبقى بطه بلدى هههههههههه

When i burn shifts to get my top speed,on this second,i dont care about any thing,iam a free as a bird