قديم 31-12-2011, 07:54 PM
الصورة الرمزية 3bd0
3bd0 3bd0 غير متواجد حالياً

3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of3bd0 has much to be proud of
افتراضي رد: شويه صور التقطها للكيا سبورتاج 2012 من معرض الطارق

بصراحة شكل العربية الخارجي داخل دماغي جدا، اللي مصممو معلم

تسلم ايدك يا استاذ يحيى على الصور وعلى مجهود حضرتك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة roffa1 مشاهدة المشاركة

ممكن تقولى -لو كنت متأكد- تمن الفردة 225/60/17 بتاعة الفئة التانيه و الهاى لاين بتتراوح من كام ل كام أصل انا سمعت النهارده بس : ان تمنها حوالى 1500ج .
و انا حجزت الفئة التانيه . فلو كان الموضوع كده اروح اسحب فلوسى . كمان سمعت اشاعه ان كاوتش الجنط ال17 بيعمل بلالين . واحد أكدلى انه كان عنده فى الشركه بتاعته عربيات مختلفه(باسات و جيتا و سيراتو و مازدا 3 ) و كلهم جانط 17 و كلهم عملوا بلالين
بما ان حضرتك عاوز حد متأكد، فا أنا بقولك من دلوقتي اني مش متأكد

بس صعب شوية ان فردة الكاوتش تعمل مع حضرتك 1500 جنيه، انا على ما اعتقد فردة الكاوتش بتاعت عربيتي كلفتنا في نفس الحدود وكانت (275/60/20) من بريدجستون
وعلى العموم وانتا ماشي في الشارع في اي وقت اسأل اي حد بتاع كاوتش هيديك المفيد

بالنسبة لموضوع البلالين، انا مش متأكد اذا حضرتك تقصد بسبب الركنة في التوكيل ولا بسبب الإستخدام الكتير، بس في كلتا الحالتين أعتقد انها بتعتمد في الأول والأخير على ماركة الكاوتش وجودة تصنيعه مش على الحجم خالص، مجرد رأي شخصي.

تقبلو تحياتي،

I love my MaDa