قديم 29-07-2012, 02:31 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: للرد على استفسارات الـ B.M.W بجميــع موديلاتها .. على تواصل دائم

كريم باشا تسلم والله علي المجهود والمساعدة اضافه الله الي ميزان حسناتك.
كان عندي استفسار بسيط بخصوص عربية 330I - 2001 هل ليها فطع غيار عندك او في مصر عموما؟
انا معايا العربية بس انا مقيم في الخليج وعندي شوية مشاكل بسيطة كدة وكنت عايز انزل بري بالعربية اهي اشدها في مصر وبالمرة اقضي بيها المشوار رايح جاي.
انا كان عندي تسريب زيت في دايرة الباور بس افتكر اني الطرنبة سليمة لاني بزود الزيت والدركسيون خفيف ومظبوط.
كمان من ساعة ما اشتريت العربية والفبرة بتاعت تجميع الهوا مش موجودة الي هيا في اول الكبوت.
كنت عايز اغير الفانوسين الي قدام بالمرة لاني لونهم اصفر قوي.
بالمرة هل لو اتعرضت لاي مشاكل خلال تواجدي بيها في مصر هعرف اصلحها ولا ايه الكلام والا بلاش انزل بالعربية دي بقي اضمن.