قديم 10-05-2009, 04:48 PM
الصورة الرمزية MoSHaX
MoSHaX MoSHaX غير متواجد حالياً
من انا؟: Thomas Wadee

MoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond reputeMoSHaX has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بفضل الله استلمت البيكانتو امبارح

الف مبروك يا باشا .. بس هى لونها اية الاول انا معايا واحدة 2009 فضى اتوماتيك برضوا ... على العموم ربنا يبارلك فيها هى عربية كويسة جدا واحسن عربية فى الفئة دى وبخصوص الكاسيت والكماليات دى عادى انت ممكن تركب احسن كاسيت ومش هيكلفك كنير وهى مجهزة بالسماعات بس موضوع الكاسيت دا علشان الكاسيت دا سى دى وعلية جمارك والعربية مستودرة مش محلى وهيرفع من تمن العربية هما المفروض كانو يركبوا كاسيت فى الوكيل بس معرفش لية معملوش كدا والانزار كمان ممكن تركبة بس افضلك تشترية وتركبة فى الوكيل او اسالهم علشان محدش يتلكك ولا حاجة ...
ومتنساش انو العربية برضوا فيها حاجات كويسة ومش هتلاقيها فى عربية بالسعر دا زى الباور الكهربائى...
على العموم مستنين التقييم بتاعك بالصور وانشاء الله انا كمان هعمل تقييم بالصور ومن كل الجوانب بس بعد يومين الامتحانات دول...........

I'M BaD UseR